Hladina 65 HB
Aké objekty obsahuje náš systém
"SAMOŠTÚDIUM"?

objekt
"PRÍRUČKA" študujúceho

objekt
"PUBLIKÁCIA"

subjekt
"ŠTUDUJÚCI"


Subjekt "ŠTUDUJÚCI" som od tohto okamžiku
JA

Systém SAMOŠTÚDIUM je uzatvorený systém. Nachádza sa v globálnom prostredí obklopený objektívnou realitou. Všetkým tým čo je vôkol mňa. Tým čo mám k dispozícii, čo používam a môžem používať: rodina, stolička, priatelia, príroda... Systém je uzatvorený. V tomto okamžiku ma nezaujíma nič iné len túžba poznať nepoznané a naučiť sa používať produkty, ktoré majú tesnú väzbu s obsahom poznávania. S fenoménom, ktorý je nami vnímaný ako ReMe.

Aké má systém väzby s objektívnou realitou?

Teda väzby, ktorých prostredníctvom JA, osoba túžiaca poznať ReMe a RaSwot, dosiahnem v čo najkratšom čase cieľ, ktorý sme označili ako produkt procesu SAMOŠTÚDIUM. Máme na mysli iba hlavné/dominantné väzby, ktoré podmieňujú úspešné dosiahnutie cieľa.

Musíme si uvedomiť, že "ŠTUDUJÚCIM", záujemcom o ReMe, môže byť ktokoľvek. Môžu to byť ľudia, ktorí už informáciu o metóde ReMe majú. Ale aj tí čo nevedia čítať. Deti a ľudia, ktorých duševné a fyzické možnosti vyžadujú špecifický prístup k poznávaniu nepoznaného. Vedľajších väzieb môže byť nekonečne veľa. Preto sa sústredíme len na väzby dominantné a niektoré vedľajšie, u ktorých sa dá očakávať, že budú významne ovplyvňovať správanie nášho vnútorného procesu POZNÁVANIE.

V našom systéme sú to väzby:

VNÚTORNÉ
Tie, ktoré sa týkajú bezprostredne mňa

Výstupné väzby:
1, 3 a 4.
Vstupné väzby:
A, E a F


S OKOLÍM
Tie, ktoré nutne potrebujeme k poznávaniu.

Výstupné väzby:
len systémový výstup 2.
Vstupné väzby:
B, C a D.


SYSTÉMOVÝ VÝSTUP
Väzba, ktorou ovplyvňujeme, alebo môžeme ovplyvňovať okolie.

Je to produkt systému - splnený cieľ systému "SAMOŠTÚDIUM". Je to trajektória systémového procesu Poznávanie


Sú otázky alebo nejasnosti?
Potom sa pýtajte, alebo si preštudujte v našej PUBLIKÁCII kapitolu 1. v jej časti TEORETICKÉ MINIMUM!
Na 1. hladinu Na 2. hladinu Na 3. hladinu Na 4. hladinu Ak si splnil
POKRAČUJ