Informačný systém marketingu

Predaj ukončený
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Vydavateľ

Autor

Dátum vydania
12/2007

Väzba
mäkká

Počet strán
332

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-969607-1-2

V ktorejkoľvek oblasti hospodárstva v súčasnosti platí, že hlavnou podmienkou úspešnej činnosti, výkonnosti a bohatstva sú informácie a vedomosti. Európska únia vo svojich strategických dokumentoch sústavne hovorí o informatizácii, uplatnení inovácií a rozvoji znalostnej ekonomiky. Firmy reagujú na potrebu ovládať stále väčšie a rýchlo sa meniace marketingové prostredie rozvojom svojej informačnej základne. Konkurenčné prostredie je dynamickejšie a nestálejšie. Jedným zo spôsobov ako si udržať pozíciu na trhu alebo dokonca predbehnúť konkurenciu, je čo najúčinnejšia práca s informáciami. Aby bolo možné zvládnuť zväčšujúci sa externý a interný tok informácií, a pritom zlepšiť jeho kvalitu, firmy sa snažia využiť výhody ponúkané modernými informačnými a komunikačnými technológiami. Využívanie marketingových informácií prostredníctvom informačných technológií, ich prepojenie so softvérovými produktmi na podporu rozhodovania, sa stalo účinným prostriedkom riadenia firiem. Spracovaním marketingových informácií, ich používaním v obchodných činnostiach, informačné systémy ponúkajú nové možnosti zlepšenia efektívnosti firmy. Uplatnenie exaktných matematických a štatistických metód použitím počítačov v marketingových činnostiach firiem je už nevyhnutnosťou. Práca s informáciami je integrujúcou činnosťou všetkých pracovníkov firiem.Marketingový manažment využíva informácie z prostredia medzi firmou a vonkajšími subjektmi. Publikácia sa zaoberá vybranými problémami informačného zabezpečenia tejto oblasti. Je určená predovšetkým študentom Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Kladie si za cieľ rozšíriť a prehĺbiť vedomosti študentov o možnostiach využitia informácií a informačných systémoch v marketingovej činnosti firiem. Obsah publikácie nadväzuje na základné poznatky z marketingu, informatiky a manažmentu, ktoré študenti získali v prvých ročníkoch štúdia. Nezaoberá sa významnou časťou marketingového informačného systému – výskumom trhu, ktorý sa vyučuje na Obchodnej fakulte EU ako samostatný predmet. Svojím obsahom upriamuje pozornosť študentov predovšetkým na potrebu existencie uceleného informačného systému firmy, ktorý je nevyhnutným predpokladom jej úspešného marketingového riadenia. Nadväzuje na predchádzajúce učebné pomôcky o informačných systémoch marketingu.

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.

\