Strategický marketing

Predaj ukončený
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Vydavateľ

Autor

Dátum vydania
12/2011

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-89393-56-5

Cieľom predkladanej publikácie je:

  • vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
  • vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
  • analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
  • objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.