Viacrozmerné štatistické metódy s aplikáciami

Predaj ukončený
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
1/2007

Počet strán
261

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-152-1

Publikácia sa venuje dnes veľmi populárnym metódam viacrozmernej štatistickej analýzy, ako sú zhluková analýza alebo logistická regresia, ktoré sú nepostrádateľné v dennej praxi každého marketingového manažéra, analytika alebo riaditeľa vzťahov so zákazníkmi.

Zaoberá sa tiež metódami faktorovej analýzy, metódami hlavných komponentov, diskriminačnej analýzy alebo viackriteriálneho hodnotenia. Odborná verejnosť má tak možnosť získať nové podnety, ako vyhodnocovať správanie svojich zákazníkov, ako lepšie identifikovať skryté riziká v podnikaní, alebo ako vyhodnotiť priority v komunikácii s dodávateľmi.

K publikácii je priložené DVD s výukovým programom SAS EG, umožňujúce praktické použitie vysvetľovaných viacrozmerných štatistických metód.

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.