Nákup a predaj – základné obchodné funkcie výrobného podniku

Predaj ukončený
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
1/2011

Väzba
mäkká

Počet strán
216

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-380-8

Publikácia si kladie za cieľ prispieť k poznaniu nákupu a predaja ako základných obchodných funkcií podnikov na trhu výrobnej sféry, k poznaniu ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok.
Je určená študentom, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický materiál orientovaný na problematiku obchodných aktivít výrobných podnikov, zamestnancom a manažérom podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovať teoretické prístupy z oblasti nákupu a predaja, ako aj širokej verejnosti, ktorá sa o danú problematiku zaujíma.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.