Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve podnikateľov
Čas konania: 9.00 – 13.00 hod.
Miesto konania/forma: online prostredníctvom platformy Microsoft Teams
Cena (platí pre jedného účastníka): 98,00 eur bez DPH, 117,60 eur s DPH
Webinár je určený účtovníkom, audítorom, finančným riaditeľom, podnikateľom a všetkým záujemcom o účtovníctvo a finančné riadenie, ale aj širšej verejnosti.
Pridajte sa k nášmu webináru, kde Vám odborník v oblasti účtovníctva odhalí kľúčové aspekty účtovnej závierky a predstaví najnovšie trendy a zmeny. Zistíte, ako správne vypracovať účtovnú závierku, ako identifikovať dôležité účtovné položky a interpretovať výsledky. Okrem toho sa dozviete o najnovších legislatívnych požiadavkách a praktických odporúčaniach na zlepšenie procesu uzatvárania účtovného obdobia.
Program:
Účtovná uzávierka v podvojnom účtovníctve
- základné predpisy vzťahujúce sa k účtovnej uzávierke,
- prípravné práce pri účtovnej uzávierke.
Inventarizácia majetku a záväzkov
- fyzická a dokladová inventúra,
- posúdenie ocenenia majetku a záväzkov,
- inventarizačné rozdiely z hľadiska účtovného a daňového.
Účtovné operácie účtované pri účtovnej uzávierke
- doúčtovanie účtovných prípadov bežného roka,
- precenenie majetku a záväzkov v cudzej mene a zaúčtovanie kurzových rozdielov,
- opravné položky, rezervy, časové rozlíšenie nákladov a výnosov,
- posúdenie reálnosti ocenenia,
- účtovanie o zákazkovej výrobe a nehnuteľnostiach obstaraných na predaj.
Zostavenie daňového priznania a zaúčtovanie daňovej povinnosti
- splatná daň,
- odložená daň.
Zostavenie účtovnej závierky – mikro, malé a veľké účtovné jednotky
- účtovná závierka obsahujúca súvahu a výkaz ziskov a strát,
- poznámky,
- výkaz Cash flow,
- výročná správa,
- ukladanie účtovnej závierky do registra v elektronickej forme.
Uzavretie účtovných kníh.
Zmeny v účtovníctve v roku 2023.
Odpovede na otázky.
Profil lektora: Ing. Ondrej Baláž je významný svojimi rozsiahlymi skúsenosťami v daňovej a účtovníckej sfére. Jeho prínos sa odráža v autorstve mnohých odborných publikácií a v pedagogickej činnosti ako lektor pre Slovenskú Komoru audítorov (SKAU) a ďalšie vzdelávacie inštitúcie zamerané na účtovníctvo. Ako spoluautor softvéru PROLUC a člen redakčných rád odborných časopisov “Dane a účtovníctvo v praxi” a “Účtovníctvo, audítorstvo a daňovníctvo v teórii a praxi” má významný vplyv na odbornú literatúru. V minulosti, v období 2008 – 2016, vykonával funkciu prezidenta SKAU. V súčasnosti sa venuje spolupráci s Ministerstvom financií Slovenskej republiky na tvorbe a hodnotení legislatívnych štandardov v auditovaní, účtovníctve a daňovom poradenstve.
Uzávierka prihlášok na webinár je 29. 5. 2024. Pri naplnení počtu účastníkov pred uzávierkou rozhodne dátum odoslania prihlášky. Po prijatí vašej prihlášky vám budú e-mailom zaslané pokyny na úhradu.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK25 0200 0000 0014 4064 3012, SWIFT: BIC SUBASKBX
Variabilný symbol: číslo objednávky
Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas konferencie.
V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku.
Storno podmienky:
- Do 29. 5. 2024 – 80 % účastníckeho poplatku
- Od 30. 5. 2024 do 5. 6. 2024 – 100 % účastníckeho poplatku
Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti na webinári. Namiesto prihláseného účastníka sa môže konferencie zúčastniť náhradník.
Kontakt pre fakturáciu: sk-sm-eshop@wolterskluwer.com, +421 911 104 150
Informácie o webinári: sk-sm-marketing@wolterskluwer.com,+421 911 104 151
Súvisiace produkty
Účtovné predpisy pre podvojné účtovníctvo podnikateľov – komentár
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.