Novinka
Manažér kybernetickej bezpečnosti ako pracovná rola

Čas konania: 14:00 – 16:00 hod. (webinár bude nahrávaný)
Miesto konania/forma: Online, platforma Microsoft Teams
Webinár je určený pre riaditeľov škôl a školských zariadení, zamestnancov obcí a verejnej správy, pracovníkov rozpočtových a príspevkových organizácií obcí a miest.
Prečo je dôležité zúčastniť sa tohto webinára? V súčasnom dynamickom svete digitálnej transformácie je kybernetická bezpečnosť nevyhnutná na ochranu vašej organizácie. Predstavíme nový pohľad na tému a rolu manažéra kybernetickej bezpečnosti v kontexte platných zákonov, a tiež, ako si ho vybrať. Dozviete sa, ako identifikovať podozrivé e-maily a okamžite na ne reagovať, čím minimalizujete potenciálne škody.
Obsah:
- Manažér kybernetickej bezpečnosti z pohľadu zákona o kybernetickej bezpečnosti a zákona o informačných technológiách verejnej správy.
- Výklad stanoviska NBÚ a MIRRI k zaradeniu prevádzkovateľa základnej služby.
- Manažér kybernetickej bezpečnosti ako pracovná rola.
- Výber dodávateľa pracovníka zodpovedného za koordináciu kybernetickej a informačnej bezpečnosti/manažéra kybernetickej a informačnej bezpečnosti.
- Životný cyklus metodiky vyhodnocovania rizika bombových hrozieb v nadväznosti na kybernetickú bezpečnosť.
- Príklady identifikácie podozrivého e-mailu, následné kroky po jeho prijatí a zabezpečenie dôkazov.
Profil lektorov:
Mgr. Ladislav Šnapko
Certifikovaný audítor a manažér kybernetickej bezpečnosti. Pôsobí ako konzultant v oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti, ochrany osobných údajov a manažmentu rizík. Je vedúcim audítorom pre ISO/IEC 27001 (systémy manažérstva informačnej bezpečnosti) a audítorom ISO 9001 (systémy manažérstva kvality). Venuje sa aj oblasti civilnej ochrany a ochrane oznamovateľov. V oblasti verejnej správy pôsobí viac ako 14 rokov.
Ing. Michal Dzurenko
Predseda a zakladajúci člen OZ – Odborná pomoc pre samosprávu a školstvo. Jeho odborná spôsobilosť v oblasti BOZP, Požiarnej ochrany a Civilnej ochrany ho kvalifikuje ako dôveryhodného poradcu v riešeniach pre krízový manažment. V oblasti informačnej bezpečnosti a ochrany osobných údajov má bohaté skúsenosti, pôsobí vo funkcii Zodpovednej osoby (DPO) už viac ako 7 rokov a má aj osvedčenie interného audítora ISO/IEC 27001 (systémy manažérstva informačnej bezpečnosti).
Po prijatí vašej prihlášky vám budú e-mailom zaslané pokyny na úhradu.
Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas webinára.
V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku.
Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti na webinári. Namiesto prihláseného účastníka sa môže webinára zúčastniť náhradník.
Kontakt pre fakturáciu: sk-sm-eshop@wolterskluwer.com, +421 911 104 150
Informácie o webinári: sk-sm-marketing@wolterskluwer.com,+421 911 104 151
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.