Novinka

Manažér kybernetickej bezpečnosti ako pracovná rola

V predaji
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ produktu
Seminár

Dátum
15.05.2025

Čas konania: 14:00 – 16:00 hod. (webinár bude nahrávaný)

Miesto konania/forma: Online, platforma Microsoft Teams

Webinár je určený pre riaditeľov škôl a školských zariadení, zamestnancov obcí a verejnej správy, pracovníkov rozpočtových a príspevkových organizácií obcí a miest.

Prečo je dôležité zúčastniť sa tohto webinára? V súčasnom dynamickom svete digitálnej transformácie je kybernetická bezpečnosť nevyhnutná na ochranu vašej organizácie. Predstavíme nový pohľad na tému a rolu manažéra kybernetickej bezpečnosti v kontexte platných zákonov, a tiež, ako si ho vybrať. Dozviete sa, ako identifikovať podozrivé e-maily a okamžite na ne reagovať, čím minimalizujete potenciálne škody.

Obsah:

  1. Manažér kybernetickej bezpečnosti z pohľadu zákona o kybernetickej bezpečnosti a zákona o informačných technológiách verejnej správy.
  2. Výklad stanoviska NBÚ a MIRRI k zaradeniu prevádzkovateľa základnej služby.
  3. Manažér kybernetickej bezpečnosti ako pracovná rola.
  4. Výber dodávateľa pracovníka zodpovedného za koordináciu kybernetickej a informačnej bezpečnosti/manažéra kybernetickej a informačnej bezpečnosti.
  5. Životný cyklus metodiky vyhodnocovania rizika bombových hrozieb v nadväznosti na kybernetickú bezpečnosť.
  6. Príklady identifikácie podozrivého e-mailu, následné kroky po jeho prijatí a zabezpečenie dôkazov.

 

Profil lektorov:

Mgr. Ladislav Šnapko

Certifikovaný audítor a manažér kybernetickej bezpečnosti. Pôsobí ako konzultant v oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti, ochrany osobných údajov a manažmentu rizík. Je vedúcim audítorom pre ISO/IEC 27001 (systémy manažérstva informačnej bezpečnosti) a audítorom ISO 9001 (systémy manažérstva kvality). Venuje sa aj oblasti civilnej ochrany a ochrane oznamovateľov. V oblasti verejnej správy pôsobí viac ako 14 rokov.

Ing. Michal Dzurenko

Predseda a zakladajúci člen OZ – Odborná pomoc pre samosprávu a školstvo. Jeho odborná spôsobilosť v oblasti BOZP, Požiarnej ochrany a Civilnej ochrany ho kvalifikuje ako dôveryhodného poradcu v riešeniach pre krízový manažment. V oblasti informačnej bezpečnosti a ochrany osobných údajov má bohaté skúsenosti, pôsobí vo funkcii Zodpovednej osoby (DPO) už viac ako 7 rokov a má aj osvedčenie interného audítora ISO/IEC 27001 (systémy manažérstva informačnej bezpečnosti).

 

Po prijatí vašej prihlášky vám budú e-mailom zaslané pokyny na úhradu.

Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas webinára.

V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku.

Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti na webinári. Namiesto prihláseného účastníka sa môže webinára zúčastniť náhradník.

Kontakt pre fakturáciu: sk-sm-eshop@wolterskluwer.com, +421 911 104 150 

Informácie o webinári: sk-sm-marketing@wolterskluwer.com,+421 911 104 151

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.

\