Rada školy a výberové konanie na funkciu riaditeľa školy
Zmena dátumu konania webinára (nový termín): 16. 10. 2024.
Čas konania: 13:00 – 16:00 hod.
Miesto konania/forma: online prostredníctvom platformy Microsoft Teams
Cena (platí pre jedného účastníka): 79,00 eur bez DPH, 94,80 eur s DPH
Webinár je určený riaditeľom škôl a školských zariadení, uchádzačom o túto funkciu, predsedom rád škôl, zriaďovateľom škôl a školských zariadení a delegovaným zástupcom zriaďovateľa v radách škôl, pedagogickým a odborným zamestnancom, rodičom detí, ale aj širšej verejnosti.
Na webinári vám predstavíme činnosť rady školy. Budeme hovoriť o vzťahu zriaďovateľa a riaditeľa k rade školy, kompetenciách rady školy a správnom fungovaní rady školy. Okrem toho vám poskytneme informácie o tom, čo by mal obsahovať štatút rady školy a ako prebieha výberové konanie na funkciu riaditeľa. Podrobnejšie sa budeme venovať aj úlohám zriaďovateľa a rady školy v rámci výberového konania. Rovnako vás upozorníme na najčastejšie otázky a chyby, ktoré sa v praxi týkajú rady školy a výberového konania.
Obsah:
- postavenie rady školy,
- ustanovenie rady školy a členstvo v rade školy,
- kompetencie rady školy,
- činnosť rady školy,
- právna úprava výberového konania,
- úlohy zriaďovateľa a rady školy v procese výberového konania na funkciu riaditeľa školy.
Profil lektora: JUDr. Matej Drotár pôsobí ako prednosta obecného úradu. V minulosti dlhodobo pôsobil aj ako právnik na regionálnom úrade školskej správy a na odbore školstva okresného úradu. Poskytuje odborné poradenstvo aj prostredníctvom svojej súkromnej spoločnosti Profiškola, s.r.o. Je autorom komentára k Zákonu o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a knihy s názvom Pracovné právo pre školy a školské zariadenia. Je autorom odborných príspevkov v časopise Manažment školy v praxi, na portáli direktor.sk, je tiež lektorom a odborníkom v rámci odpovedného servisu portálu direktor.sk.
Po prijatí vašej prihlášky vám budú e-mailom zaslané pokyny na úhradu.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK25 0200 0000 0014 4064 3012, SWIFT: BIC SUBASKBX
Variabilný symbol: číslo objednávky
Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas konferencie.
V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku.
Storno podmienky:
- Do 11. 10. 2024 – 80 % účastníckeho poplatku
- Od 12. 10. 2024 do 16. 10. 2024 – 100 % účastníckeho poplatku
Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti na webinári. Namiesto prihláseného účastníka sa môže konferencie zúčastniť náhradník.
Kontakt pre fakturáciu: sk-sm-eshop@wolterskluwer.com, +421 911 104 150
Informácie o webinári: sk-sm-marketing@wolterskluwer.com,+421 911 104 151
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.