Novinka
Zápis a prijímanie žiakov do ZŠ
Čas konania: 14:00 – 16:00 hod.
Miesto konania/forma: online prostredníctvom platformy Microsoft Teams
Webinár je určený pre riaditeľov škôl, zamestnancov školských úradov, obcí a miest, ako aj pre súkromných a cirkevných zriaďovateľov.
Na webinári objasníme problematiku prijímania detí na základné vzdelávanie. Rozoberieme si celý proces prijímania od zápisu, cez rozhodovanie až po riešenie nedostatočnej kapacity škôl. Poukážeme na nedostatky právnej úpravy a novú legislatívu. Nevyhneme sa ani pálčivej téme – segregácií vo vzdelávaní v súvislosti s prijímaním detí na plnenie povinnej školskej dochádzky. V neposlednom rade upozorníme aj na praktické chyby vyplývajúce z kontrolných zistení prokuratúry a upozorníme na príklady z praxe, ktorým sa treba vyhýbať.
Obsah:
- plnenie povinnej školskej dochádzky,
- zápis detí na plnenie povinnej školskej dochádzky,
- proces prijímania detí,
- rozhodovacia činnosť riaditeľa pri prijímaní detí na ZŠ, jej osobitosti a súvisiace problémy,
- spádová škola a školské obvody,
- postih za zanedbávanie povinnej školskej dochádzky.
Profil lektora: JUDr. Matej Drotár v súčasnosti pôsobí ako prednosta obecného úradu. V minulosti pôsobil aj ako právnik na Regionálnom úrade školskej správy v Košiciach a v Prešove. Je autorom komentára k Zákonu o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a knihy s názvom Pracovné právo pre školy a školské zariadenia. Je autorom odborných príspevkov v časopise Manažment školy v praxi, na portáli www.direktor.sk, je tiež lektorom a odborníkom v rámci odpovedného servisu portálu direktor.sk. Okrem skúseností z pôsobenia v orgáne miestnej štátnej správy v školstve má skúsenosti aj z pôsobenia v iných orgánoch štátnej správy a v samospráve.
Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas konferencie.
V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku.
Storno podmienky:
- Do 6. 3. 2025 – 80 % účastníckeho poplatku
- Od 7. 3. 2025 do 13. 3. 2025 – 100 % účastníckeho poplatku
Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti na webinári. Namiesto prihláseného účastníka sa môže konferencie zúčastniť náhradník.
Kontakt pre fakturáciu: sk-sm-eshop@wolterskluwer.com, +421 911 104 150
Informácie o webinári: sk-sm-marketing@wolterskluwer.com,+421 911 104 151
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.