Novinka

Zápis a prijímanie žiakov do ZŠ

V predaji
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Prednášajúci

Typ produktu
Seminár

Dátum
13.03.2025

Čas konania: 14:00 – 16:00 hod.

Miesto konania/forma: online prostredníctvom platformy Microsoft Teams

Webinár je určený pre riaditeľov škôl, zamestnancov školských úradov, obcí a miest, ako aj pre súkromných a cirkevných zriaďovateľov.

Na webinári objasníme problematiku prijímania detí na základné vzdelávanie. Rozoberieme si celý proces prijímania od zápisu, cez rozhodovanie až po riešenie nedostatočnej kapacity škôl. Poukážeme na nedostatky právnej úpravy a novú legislatívu. Nevyhneme sa ani pálčivej téme – segregácií vo vzdelávaní v súvislosti s prijímaním detí na plnenie povinnej školskej dochádzky. V neposlednom rade upozorníme aj na praktické chyby vyplývajúce z kontrolných zistení prokuratúry a upozorníme na príklady z praxe, ktorým sa treba vyhýbať.

Obsah:

  1. plnenie povinnej školskej dochádzky,
  2. zápis detí na plnenie povinnej školskej dochádzky,
  3. proces prijímania detí,
  4. rozhodovacia činnosť riaditeľa pri prijímaní detí na ZŠ, jej osobitosti a súvisiace problémy,
  5. spádová škola a školské obvody,
  6. postih za zanedbávanie povinnej školskej dochádzky.

Profil lektora: JUDr. Matej Drotár v súčasnosti pôsobí ako prednosta obecného úradu. V minulosti pôsobil aj ako právnik na Regionálnom úrade školskej správy v Košiciach a v Prešove. Je autorom komentára k Zákonu o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a knihy s názvom Pracovné právo pre školy a školské zariadenia. Je autorom odborných príspevkov v časopise Manažment školy v praxi, na portáli www.direktor.sk, je tiež lektorom a odborníkom v rámci odpovedného servisu portálu direktor.sk. Okrem skúseností z pôsobenia v orgáne miestnej štátnej správy v školstve má skúsenosti aj z pôsobenia v iných orgánoch štátnej správy a v samospráve.

Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas konferencie.
V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku. 

Storno podmienky:

  • Do 6. 3. 2025 – 80 % účastníckeho poplatku
  • Od 7. 3. 2025 do 13. 3. 2025 – 100 % účastníckeho poplatku

 

Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti na webinári. Namiesto prihláseného účastníka sa môže konferencie zúčastniť náhradník.

Kontakt pre fakturáciu: sk-sm-eshop@wolterskluwer.com, +421 911 104 150 

Informácie o webinári: sk-sm-marketing@wolterskluwer.com,+421 911 104 151

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.

\