Mikroekonómia (Dokonalá konkurencia)

Vydavateľ
Autor
Dátum vydania
Väzba
Počet strán
Typ produktu
ISBN
Obsah knihy pojednáva o základných otázkach a vzťahoch medzi domácnosťami a firmami, ako subjektami mikroekonómie a ich vzájomných väzbách voči štátu ako makrosubjektu. Text knihy zvýrazňuje ako sily dopytu a ponuky hýbu ekonomickým trhom. Z textu monografie sa čitateľ dozvie, ako by sa mal správať racionálny spotrebiteľ alebo firma, ktorí vstupujú na trh v podmienkach dokonalej konkurencie. Kniha je určená nielen študentom, ale aj čitateľom, ktorí majú záujem o základné poznatky pojednávajúce o užitočnosti tovarov a správaní sa spotrebiteľa ako aj o rozpočte domácností vo vzťahu k spotrebnému košu.
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.