Mikroekonómia (Dokonalá konkurencia)

Predaj ukončený
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Vydavateľ

Dátum vydania
12/2000

Väzba
tvrdá

Počet strán
156

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
80-968504-0-7

Obsah knihy pojednáva o základných otázkach a vzťahoch medzi domácnosťami a firmami, ako subjektami mikroekonómie a ich vzájomných väzbách voči štátu ako makrosubjektu. Text knihy zvýrazňuje ako sily dopytu a ponuky hýbu ekonomickým trhom. Z textu monografie sa čitateľ dozvie, ako by sa mal správať racionálny spotrebiteľ alebo firma, ktorí vstupujú na trh v podmienkach dokonalej konkurencie. Kniha je určená nielen študentom, ale aj čitateľom, ktorí majú záujem o základné poznatky pojednávajúce o užitočnosti tovarov a správaní sa spotrebiteľa ako aj o rozpočte domácností vo vzťahu k spotrebnému košu.

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.