Dopredaj
Nová paradigma znalostného manažmentu

Vydavateľ
Autor
Typ publikácie
Dátum vydania
Väzba
Počet strán
Typ produktu
ISBN
Znalosti sa stávajú základom rastu bohatstva. Keďže sa trh dynamicky mení, rastie počet nových technológií, rýchlejšie pribúdajú konkurenti, výrobky zastarávajú prakticky „cez noc", úspešnými sa stávajú tie organizácie, ktoré ustavične produkujú nové znalosti, šíria ich v rámci celej organizačnej štruktúry a dokážu ich rýchlo premieňať na nové technológie a výstupy.
Cieľom publikácie je s využitím poznatkov o intelektuálnom kapitáli a znalostnom manažmente vymedziť novú paradigmu znalostného manažmentu a na jej základe navrhnúť nový koncept organizácie. Autorka chce zároveň eliminovať zúžené vnímanie znalostného manažmentu a poukázať na jeho viacdimenzionálnosť a komplexnosť. Publikácia je určená nielen študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, ale aj odbornej verejnosti a každému so záujmom o túto, v súčasnosti výsostne aktuálnu problematiku.
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.