Nová paradigma znalostného manažmentu

Predaj ukončený
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
monografia

Dátum vydania
1/2011

Väzba
mäkká

Počet strán
92

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-395-2

Znalosti sa stávajú základom rastu bohatstva. Keďže sa trh dynamicky mení, rastie počet nových technológií, rýchlejšie pribúdajú konkurenti, výrobky zastarávajú prakticky „cez noc", úspešnými sa stávajú tie organizácie, ktoré ustavične produkujú nové znalosti, šíria ich v rámci celej organizačnej štruktúry a dokážu ich rýchlo premieňať na nové technológie a výstupy.

Cieľom publikácie je s využitím poznatkov o intelektuálnom kapitáli a znalostnom manažmente vymedziť novú paradigmu znalostného manažmentu a na jej základe navrhnúť nový koncept organizácie. Autorka chce zároveň eliminovať zúžené vnímanie znalostného manažmentu a poukázať na jeho viacdimenzionálnosť a komplexnosť. Publikácia je určená nielen študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, ale aj odbornej verejnosti a každému so záujmom o túto, v súčasnosti výsostne aktuálnu problematiku.

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.