Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

V predaji
Obsah publikácie je dostupný výhradne prostredníctvom online knižnice Smarteca. Čo je Smarteca?
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
monografia

Dátum vydania
7/2016

Počet strán
177

Typ produktu
E-kniha

ISBN
978-80-225-4249-4

Táto vedecká monografia sa venujeme analýze vývoja spotrebiteľských trendov v historickej podmienenosti posledných 10 rokov až po súčasnosť, s ambíciou identifikácie ich najpodstatnejších charakteristík, ktoré významnou mierou ovplyvňujú, resp. by mali ovplyvňovať modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem. Publikácia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, ktorí sa takisto zaujímajú o problematiku medzinárodného marketingu a modifikáciu pod vplyvom zložitých podmienok meniaceho sa podnikateľského prostredia vo sfére aktuálnych zmien spotrebiteľských trendov: Týmto spôsobom sa snažia pomôcť aj manažmentu podnikateľských subjektov pri hľadaní možností efektívne uspieť pri zvyšovaní konkurencieschopnosti ich medzinárodných marketingových stratégií na medzinárodných trhoch.

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.

\