SEGMENTÁCIA TRHU

V predaji
Obsah publikácie je dostupný výhradne prostredníctvom online knižnice Smarteca. Čo je Smarteca?
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
3/2023

Počet strán
100

Typ produktu
E-kniha

ISBN
978-80-225-5048-2

Vysokoškolská učebnica reflektuje dlhoročnú vedeckú a výskumnú prácu autoriek orientovanú na marketing, spotrebiteľské správanie, marketingový výskum a metodiku zhromažďovania údajov a využitie rôznych štatistických metód pri ich analýze.
Cieľom publikáce je poukázať na postavenie a význam segmentácie trhu v marketingu a poskytnúť pohľad na segmentáciu ako na proces. Prezentuje teoretické východiská sumarizujúc poznatky autorov z celého sveta, objasňuje využitie segmentácie trhu v marketingu a opisuje niektoré možnosti zberu údajov a ich analýzy.

 

Súvisiace produkty

Žiadne súvisiace produkty

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.