Bankový marketing
Balíček - tlačená kniha + ekniha
Na stiahnutie
Vydavateľ
Autor
Typ publikácie
Dátum vydania
Väzba
Počet strán
Rozmery
Typ produktu
Typ produktu
Typ produktu
ISBN
ISBN
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.
Súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.