Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja
Vydavateľ
Autor
Typ publikácie
Dátum vydania
Počet strán
Typ produktu
ISBN
Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy sú dopĺňané konkrétnymi prípadovými štúdiami z praxe firiem, aby mal čitateľ možnosť konfrontácie teoretických poznatkov s reálnymi praktickými príkladmi. Jej súčasťou je aj kapitola vyhodnocujúca výsledky originálneho prieskumu (uskutočneného autormi učebnice), zameraného na uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente firiem pôsobiacich na Slovensku.
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.