Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky
Vydavateľ
Typ publikácie
Dátum vydania
Počet strán
Typ produktu
ISBN
Vysokoškolské skriptá Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky reagujú na súčasné potreby poskytnúť študentom odboru Obchodné podnikanie kvalitný učebný text, ktorý by v sebe komplexne poňal problematiku maloobchodného predaja prostredníctvom kamenných predajní, ale aj internetového predaja v súlade s akceptáciou najnovších svetových trendov v obchodnom podnikaní. Kľúčovým sa stáva profesionálne zvládnutý shopper marketing, ktorý využíva rôzne techniky na ovplyvňovanie rozhodovania zákazníka. Zameriava sa priamo na zákazníka v okamžiku nákupu. Je úzko prepojený s merchandisingom. Vyžaduje sa však aj znalosť category managementu, spotrebiteľského správania a intenzívnejšie presadzovanie výskumných aktivít v záujme približovania sa k skutočným zákazníckym potrebám. Bez schopnosti získavania a analyzovania primárnych a sekundárnych dát nie je možné očakávať zlepšovanie hospodárskych výsledkov.
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.