Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu
Balíček - tlačená kniha + ekniha
Na stiahnutie
Vydavateľ
Autor
Edícia
Typ publikácie
Dátum vydania
Väzba
Počet strán
Typ produktu
Typ produktu
Typ produktu
ISBN
ISBN
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.
Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).
Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.